forever alone!

Asså jag hatar rubriker asså ! det är inte min grej liksom -.-
Men jag fick frågan av Kim i en kommentar om vad jag skulle bestämma som jag sa lite tidigare igår .
Jag tänker inte säga någonting förrens jag har bestämt mig helt ! så ni får vänta lite , och få en suprice om några dagar ! men det beror ju på vad jag väljer själv dessutom :/
´Där försvann strömmen :o
Dagen : Jag ska nu ner och äta lite, sen ska jag göra iordning mej för att gå ut till stallet och fixa indus för att träna lite i axvall,ska hoppa upp han på minde antal hinder och högre höjder , så hindret kommer antagligen ligga på 100cm -120cm.
Sen blir det hem och putsa mm för tävlingen imorgon , kommer att hoppa 80,90cm i Mariestad :)
kommer upp en video på mig och indus snart


Kommentarer
becca

Kul, lycka till !:D



Blogg: http://beccagumze.blogg.se/
2012-03-11 @ 08:50:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback