Olivia - <3

Tack för en sjukt rolig kväll/natt/morgon Julle , Kajsa , Annie , Myggan , Jenny o Nelia !
Vi typ var ute o sånt igrkväll sen när vi kom till Julle typ satte vi på ashög musik o bara dampade. När Nelia hade somnat vi typ 4 på morgonen så målade jag hennes ansikte , HAHAH fy fan vad vi garvade! Sen pratade Nelia i sömnen.

Sen typp halv 6 på morgonen började typ Kajsa o Jenny bråka , dom bara "Jag ligger här , hitta din egna sovplats" xd Alla vi andra bara asg o myggan bara "ni låter som två uteliggare".
Sen kastade jag o Kajsa godis på Nelia o typ störde när hon o Annie sov. Sen typ dampade vi o typ försökte jag sova men Kajsa o myggan asg hela tiden så det vart nte så lätt.

Vi hade iaf sjukt roligt ! Älskar er så otroligt , ni gör verkligen min dag !

Ikväll ska vi till osvald o va där o sånt :)

Har iaf precis kommit från stallet , busade med Cindy i hagen o sånt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback