Lina - om oss!

Lina
Fullständigt namn: Lina Camilla Hamrén!
Smeknamn: lajna, linemagine och typ linis ;)
Ålder: 12
Längd: 155 typ 
Vikt: 40 (?)
Gillar: HEEESTAR! och mina underbara vänner.
Hatar: lögner, dryga jävlar och folk som drar hästen i munnen! :@
Vilken inriktinig inom hästar: ALLT!
Tävlar: Ja
Om ja, i vad: Hoppning

MOLLE
Namn: Molle
Smeknamn: mollebolle, mollis, lillen, min bebiiis o älskling<3
Ålder: 23 år
Mankhöjd: 128,3 (b-ponny)
Temprament: blandat!
Kön: valack
Gren: hoppning
Tävlar: yes
Hoppat som högst: 90 med mig
Har han/hon tävlat:
Klubb hopp (x)
LD-Hopp (x)
LC-Hopp (x)
LB-Hopp ()
LA-Hopp ()
Msv B Hopp eller svårare ()
Klubb dress (x) (inte med mig..)
LD-Dres ()
LC-Dres (x) (inte med mig)
LB-Dres ()
LA-Dres eller svårare ()
Någon annan gren? vad isf: ingen annan med mig..

söteeeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback