Lina - hej!

hej!
idag red jag ut en sväng med ida, skrittade och travade bara!
red barbacka, myyyyys! :3
har inte mer att säga om det..
tänkte skriva vad jag ska göra ihelgen:
Fredag; först skola, sen stallet. ska nog rida ut för han ska inte gå så mycket i dressyr den här veckan! :)
sen ska jag bowla på kvällen, får se om jag drar till becka eller o hon kommer hit innan vi ska dit!
Lördag: Kim kommer hit! :D jag vet inte ifall hon ska ta med sig sin vovve, det märker jag!
hon ska fota mig och molle om det är bra väder, sen får jag se om jag slaggar hos henne! :D
Söndag: får ju se om jag vaknar upp hos kim eller hemma, ska iaf till henne på söndag vilket fall som helst. vi ska rida ut med hennes pollar, TROR JAG! sens ak jag till hööks och lämna tbx ett täcke.
får se om Molle vilar eller jagr ider ut, ah det märker jag då! ;)
nu har jag inge mer att skriva typ
ska göra några tidinställda inlägg för nästa vecka, så allting rullar på! :)
ha det bra!
jag och finaste, foto: ida hansson!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback