Lina - dag 2

Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Det bästa:
han vill samma saker som jag och älskar samma saker som jag.
att rida ut långa uteritter med mycket galopp, hoppa högt och hoppa allt vi blir "erbjudna" på,
variera ridningen så att man inte tjatar på något, mysa mycket och borsta och gå ut och promenader brevid varandra.
Han säger ner det blir för mycket eller det tar emot, ist för att det tillslut blir stopp.
ja, sen sa jag mycket igår också!

Det sämsta:
att han är gammal och liten.
jag måste ju sälja honom snart för att han blir för liten och jag vill utvecklas mera..
det blir surt, men hans ka komma till någon liten som vill lära sig rida! :)
han är endå 23 och behöver ha sina sista år som dom bästa.
så det ska jag se till med att få till! :D










Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback