Lina - Dag 1

Dag 1 - Presentera mig och min häst

Jag:
Jag är en sprallig tjej full av humor!
jag bjuder på mig till 110 % och kan snacka sönder.
jag älskar att prata i telefoneeeen, även om det är typ i tre minuter! :D
jag är en person som kaxar emot om någon är kaxig.
jag står för vem JAG är, skiter i andra.
jag faller inet för grupptryck, jag står hellre ensam kvar.
jag älskar att träffa nya hästar och människor.
jag har jätte dåligt tålamod..
jag säger vad jag tycker och vill, oavsett om någon vill höra det eller inte! ;)
jag är en person man kan vända sig till, det kommer bara stanna mellan oss.
jag hatar att skriva, jag är tolv och blabla!
tycker mina presentastioner är MYCKEEET roligare, hihi :3


Molle:
han har en grym personlighet och har en underbar utstrålning!
han anpassar sig efter vem som rider, hur mycket man klarar av.
han är världens sötaste och det får jag höra ofta.
när man blir arg på honom blir man inte det så länge för man ser att han skämms och vet att han gjorde fel.
han älskar när man ryktar, han sluter ögonen och somnar nästan.
så när man slutar borsta kollar han på en och ba: hallå sluta inte!
sätter man sig vid honom i hagen säker han huvudet och lägger det i ens knä, söte!
han vill inte ha mycket uppmarksamhet av andra hästar, han går hellre för sig själv och små äter lite.
men kommer någon lite mot honom då drar han huvudet mot om och typ "hälsa på mig oxå!"
han har en utstrålning som är svår att hitta i början.
destomer man träffar honom och lär känna honom ser man det mer och mer!



kommentera frågor eller nåt om ni vill veta mer om mig eller Molle 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback