Kim=wb smurf


nu är det blått! haha, syns inte lika bra på bilden som i värkligheten :) mke blåare och tup värsta bulan xD hahaha<3

Idag i skolan vart jag snömuddas 511 gånger XD hahaha mest av Emma och Johannes ... XD
Och när vi stod utanför sporthallen så vart jag jättemuddad, men gav igen på emma :D haha sen stod vi och dansade typ (?) hahaha sen ba
Emma ba Fred?
Jag ja
vi- PÅ JOHANNES! XD hahaha<3
Och emma gick till bussen med shorts sen XD hahaha<3

Imorron ska vi ha tema dag så inga lektioner! utom efter lunsch,men ka nog åka kl 12 på öppet hus på berga :D
Idag köpte jag ett halsband tilllillen :Djättegulligt! lite stort bara ) men hon växer i det<3
'
sötaste!<3

jag ch robin tolkade efter Boice idag :D gick super bra, haha Nike va också med, så boice fick dra två pulkor xD hahaha<3
Red sen Nässla och då va det helt mörkt xD så känndes sm vi va skuggan som galopperade i mörkret ;)<3
Galopperade henne mest och hon va superpigg :Dlät henne springa idag, men hon lyssnade jättebra! :D

Sökte även in till gymnasiet idag :D vart Berga i förstahand :)


NU ska jag gå och äta :D

Kommentarer
thilde

shit vilket blå märke:7 Vad har hänt jag som klagr på mit haha:)!



Blogg: http://thildecherry103.blogspot.com
2012-01-24 @ 20:30:55
Rebecca Gumse

oj vilket blåmärke !:O



åh söt vovvisen !:'')



Blogg: http://beccagumze.blogg.se/
2012-01-24 @ 22:54:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback