Kim - Tjaaaba

Har precis ätit! sitter nu i köket o bloggar med minidatan ;D imorron får jag kanske min nya data :D

Men iaf, idag i skolan va de fett kul ^^ Emma vart snö muddad, moppad på golver o ja -xd haha stackarn men hon tigger om det ;D


Så hämtade mamma mig i skolan så slapp bussen :D
Red ut på båda idag, Nässla red jag runt på ängen med (i sommarhagen xD) och hon va överpigg! skojjar inte jag trodde hon skulle börja bocka i skritten xD haha, skulle fatta trav o hon exploderade och försökte sticka iväg xd hhahah<3
Hon försökte sticka flertal gånger o va ´helt crazy! as kul va det iaf! :DD Hon lekte Boice idag _;D de borde hon göra oftare, så sjukt kul!<33

Så red jag på Boice, de hade blivit helt mörk .. men gick jätte bra ändå! :D han va väldigt pigg han också men idag tränade vi på att bara trava, så det vart långa travsträckor, men gick super så han fick galoppera sista backen hem ;D<3
Mötte också en skogsmaskin som Boice faktiskt tycke va lite läskig, fast han va ju tvungen att gå typ 50cm ifrån den för att komma förbi, o den va på XD han ville gå ner i diket men höll sig nästan på vägen så han va super ändå<33 på vägen hem reagerade han knappt ;)
Han ville dra ganska mke på hemvägen så jag tränade mycket på halt, och skänkelvikningar på han skulle lyssna och det gick toppen! :D
Vill bara betätta att Nässla är grym! hon har lärt sig att stå helt stilla i stallgången utan något, även när jag går därifrån så står hon kvar :D Fast Boice är grymmast! han stannar mitt på gårdsplan om jag ber han så står han där som en hund och väntar på att jag kommer tillbaka ;D<33

TÄnkte göra en videoblogg idag men nu ser jag ut som hvete så nej tack xd men gör en kanske imorron på morgonen :D om jag går upp kl 6 så innde rjag eftersom jag inte ska åka buss :) men vi får se, jag lovar inget ;D
Nu i veckan händer inte så mke men på lördag ska jag ev. vara med Lina från bloggen här och fota henne o hennes ponni :D sen ska vi nog hit o rida mina pollar :D<3

Vill bara säga att det är hemsk! tänk att vi bara har en tävlings-sesong kvar <33 men vi ska göra det bästa! klätta i klasserna och ha så jävla kul!! :D Du och Jag med Sanna och Zingo :D vi kommer äga sönder ;D haha<3

Nu ska jag sluta skriva och blogga en massa på den andra bloggen ;D;D<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback