Kim- SNÖSTORM!

Det rä värsta snöstormen här! :o
man ser ju kanppt framför sig när man går, men tog in hästarna för ett tag sen och det blir inge rida idag eftersom det hämska vädret..
Men dom står så glatt i staller och mumsar hö! :)

Idag va det ju skola som vanligt, rätt chill lektioner idag och jag hade ingen otur även fast det va fredag den 13:de idag ;D

Ja och min data har pajat helt nu, funkar inte änns, såfort jag sätter på den stängs den av och startar automatiskt om.. och så om och om igen så den är helt damp, + att skärmen laggar sönder och hackade typ ;o
Så Ullis har fixat en bra bärbar data till mig (pappas tjej, hon är it teckinker ;)) Just nu får jag nöja mig med min mobil och min lilla bärbara data som är ur seg! men funkar iaf ;)

Den har en webbcaamera !! :D hihi fett kul!


sitter och myser i min onepiece! :D

Snart kommer min morfar, mormor och gammelmormor hit och imorron kommer rästen av släkten typ ;) Vi ska fira mammas födelsedag :p
Och fick reda på att jag tydligen skulle rida med en tjej ifrån island på söndag, hon ska rida Boice (:O) haha får se hur det går ;) men värst utav allt! hon kan inte svenska!! och min engelska är inte den bästa..

Nu ska jag ta och skriva lite roliga inlägg eller ngt ;) har tråkigt iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback