Kim- snart middag ;D

Hej bloggen!
Just nu håller alla på att laga tacos men jag försöker få min lilla data att sluta sega ;) men nu sitter jag på Robins data som är lite mindre seg! :D
Iaf, idag åkte jag ner till stallet i hallsta och det skulle vara julgransplundring med dans, fika och massa lekar men inga kom xD hahaha
Men de va ju bra för oss, vi fick äta allt gott! och det va faktiskt as kul :D Mys med småponnysarna och dansade runt granen ;D
Lille Buster drägglade ner heela mig x) hihi<3
Filmade o fotade massa med min mobil, så sämsta kvalite men bätte änn inget ;D kommer senare :)
NU hade jag tänkt att skriva lite om något, kanske mina hästars foderstat eller något sånt inlägg :)
Förslag?
SKa också lägga in massa gamla bilder på min andra blogg ;)<3


Båda två fick stå idag igen, känner mig så elak när jag låter dom stå i två dagar xD Men de mår dom inte dåligt av, är bara bra för dom att få en lite lugnare vinter, för snart börjar tävlings sesongen! :D
Har bokat in några hopp-tävlingar!
* Chicken Cup 7-8/4 (dressyr och hoppning)
* Tierp 15/4
* Edsbro 6/5
* Frösåker 26/5

Någon som ska på samma? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback