Kim- Klotarn ;)

Red barbacka påbåda två idag,och red på banan mdans lee,nike och robin busade runt som galningar ;) haha terapi för Nässla ;))<3
Hon va helt perfect pigg och bockade faktiskt!:D superkul!<3
Haha men ramlade av, fast inte i bockiningen såklart, hon började knäppa sig när vi kom i galopp oc hskulle förbi robin och dom, + att jag red ju inte så seriöct, typ lösa tyglar och ingen fokus hahaha så då ba ner på marken,´och snön va inte så mjuk som jag trodde XD hahah<3
Kommer få västa blåmärket XD haha<3 fast de gjorde inte änns ont x)
Haha söte ponny! efetr det va hon superduktig! bästa lillskit!<3

Om ni kollar noga ser man att det kommer bli ett blåmärke,nu är det inte så blåttmen det kommer mer kan jag gisa på ;D hahaha<3 + att de är typ värsta bulan xD


Sen rd jag Boice, också barbacka :D ha gick superfinti traven och skritten, superfint på tyglen! :D i galoppen gick han fint men inte som traven, + att  jag kundde sitta ner ganska bra ':D finns kanske litet hopp om dressyrtävlingen xD hahaha<3
Men det gick bra så vart inte så långt tränings pass, ville inte att det skulle gå dåligt och börja bråka, så det blevbättre med ett bra slut :D
Tricktränade sen,ska lära han vinka eller vad man säger :D han va jätteduktig, idag fattade han att man skulle lyfta benet när jag petar med spöt :D älskar dig bääästa ponnyn!<3

Hihi bjuder på en sötis bild på bebis!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback