Kim - Hejsan!


Jätte dåligt utklippt jag vet, men gjorde den på 1 min typ xD

Red ut på båda idag :D gick kanoners!
Nässla va helt lagom pigg, och superduper duktig :D
Grymt kul att veta att den lilla underbara ponny var det jag som red in, trodde aldriga tt hon skulle bli så grym och duktig! hon är värkligen som den perfekta ponnyn :D Världens bästa som är min skapelse<33
ska börja rida Nässla med halsring nu :D men med träns också i början såklert ifall att ;))<3 Men målet är ju att rida med bara halsring :D

Boice red jag med vanligt bett somo jag ska börja göra nu, stång får man inte tävla på och pessoat har åkt i sopkorgen! (morr ! hata pessoa!) 
Men på ditvägen va han superduper fin! lugn och gick på tyglen, galopperade nästan på stället! :*<3
På vägen hem vart han piggare och fick ta i han mer, men han stutsade inte som han gör med pessoa, han bet inte heller i bettet :) och galoppen vart mjuk :D Altså mycket bättre än pessoa! :D

Skulle igentligen hoppträna idag, men det blir dressyrträning på fredag och hoppträning på måndag med Sanna ist :D:D<3
sanna och hennes urgulliga ponni Bellami :D<3


Imorgon ska jag och mamma åka o shoppa :D ska nog köpa ett nytt träns till Boice, han behöver ett nytt tävlings-träns :D och har hittat världens snyggaste!<3
Hoppas ni har haft en bra dag :D

Kommentarer
Rebecca Gumse

gud vilken fin bild !:)va kul att de funka med vanligt bett !:)



Blogg: http://beccagumze.blogg.se/
2012-01-31 @ 09:54:06


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback