jennifer p - hemma från skolan:)

hej nu har jag precis kommit hem från skolan så nu sitter jag o äter :) skolan har varit tråkig och jag har varit jätte tröött... nu ska jag bara äta upp och sen byta om och cykla ner till stallet :) lillen ska promeneras och och jag ska hjälpa en kompis med hennes häst:) när jag kommer hem ska jag duscha och så och sen åka till gårn med Mikaela och Jennipher :) eftersom vi har studiedag i morgon så kommer nog jag vara ute ganska länge :) sen kanske felicia kommer med :) ska försöka hinna göra ett inlägg om mina mål med lillen oså ;) / jennifer P
Balou och jag <3 
oboy :)

Kommentarer
maja & Lady

Gille den första bilden, du bara händer, typ ;)



Blogg: http://ladyochjag.blogg.se/
2012-01-27 @ 21:43:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback