Jennifer Andersson

Hej jag heter jennifer andersson och är en utav dom 6 ryttarna här :) Jag har 2 ponnyer Kulltorps indus och Strawberry och sen har jag en foder-häst vid namn Divan and only som jag kommer få inom kort
Mitt hela namn är Jennifer Kim Lidborg Andersson och jag blir 14 den 7 mars iår , jag har hållt på med hästar i 10 år nu så när jag va 4 började jag på ridskola men hade häst långt innan de en liten shetlands ponny vid namn Pontus :) sen fick jag en c-ponny vid namn Fanessa på tok förstor för mig och för stark hon va 10 år då :) sen fick jag Hoppsan en liten idiot B-ponny som man blev van att åka av på sista gången jag red henne så hoppade hon till och jag låg på backen och hon hoppade över mig och slog mig i ansiktet med ena bakhoven , sen kom älskade Stawberry hon är helt underbar men på en halv sekund kan de slå om i hennes hjärna och då bara hon stegrar :/
Först gången jag red ut på henne red jag ut med min kompis och då bröt jag foten så lyckat gick de....

Berry som hon kallas är 22 år och skit pigg och busig :) hon är av rasen baskjir och jag har haft henne i 5 år iår <3

<3 :')

i sommras hah <3

såhär går det när mamma fotar -.-'




Kulltorps Indus
min welsh ponny på 6 år den 30 mars blev 139 cm för ett par dagar sen och jag har haft han i 2 år i augusti <3
vi har LC/LC men jag har hoppat han enstaka hinder på 125 cm





orkar inte mer nu godnatt <3

Kommentarer
Christel

Fina ponnyer! :D



Blogg: http://ponnylycka.blogg.se/
2012-01-09 @ 22:57:19


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback