jennifer a - lär känna oss

Kim
Fullständigt namn: Jennifer kim lidborg adersson <3
Smeknamn: Jennifrarr och jennie
Ålder: snart 14:D
Längd: 155 typ xD
Vikt: ---
Gillar: Snälla människor, hästar o massa annat xD
Hatar: Dissare , vissa personer.. OCH ponnyer som inte går att rida ut
Vilken inriktinig inom hästar: Hoppning
Tävlar: Ja
Om ja, i vad: Hoppning

Berry
Namn: Strawberry
Smeknamn: Berry, berrebub o älskling<3
Ålder: 22år
Mankhöjd: 141 (c-ponny)
Temprament: Super pigg och bockar o stegrar
Kön: Sto
Gren: Hoppning
Tävlar: Lite
Hoppat som högst: 130 med mig
Har han/hon tävlat:
Klubb hopp (x)
LD-Hopp (x)
LC-Hopp (x)
LB-Hopp ()
LA-Hopp () INte med mig xD
Msv B Hopp eller svårare ()
Klubb dress (x) Har inte tävlat dress på han, men han ät tävlad upp till LA inna jag köpte han ;)
LD-Dres (x)
LC-Dres (x)
LB-Dres (x)
LA-Dres eller svårare (x)
Någon annan gren? vad isf: terräng



Indus
Namn: Kulltorps indus
Smeknamn: Pingu, poppis indus o älskling<3
Ålder: 6 år
Mankhöjd: 139 (c-ponny)
Temprament: antingen super pigg eller super duper lat
Kön: Valack
Gren: Hoppning
Tävlar: AA <3
Hoppat som högst: 125 :'D
Har han/hon tävlat:
Klubb hopp (x)
LD-Hopp (x)
LC-Hopp (x)
LB-Hopp ()
LA-Hopp ()
Msv B Hopp eller svårare ()
Klubb dress (x) Har inte tävlat dress på han, men han ät tävlad upp till LA inna jag köpte han ;)
LD-Dres (x)
LC-Dres (x)
LB-Dres ()
LA-Dres eller svårare ()
Någon annan gren? vad isf: nej



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback