Ida - Hoppträäning

Heej :)
Skriver lite om torsdagens, gårdagens och dagens ridning :)

Torsdags - Jag och Lina hopptränade i kungsgården (norrtälje). Attur var snäll i början, hoppade och fick en fin galopp.. Men sen så sket sig allt, han stannade på alla hinder, så Sara fick lägga ned varje hinder, så här halva så det låg väl på typ 30/40 i mitten. Plus att jag bara travhoppade.. Men på slutet så skulle vi hoppa en bana, det gick bra, galopperade hela banan utan att han stannade eller vägrade ! :D Haha. Men nästnästa vecka ska det nog gå bättre hoppas jag :)

Fredags - Jag red barbacka på ridbanan, skrittade och travade bara. Gick bra :) Red med musik i hörlurar, vilken känsla det är att rida till en låt man gillar och hästen går i takt till musiken.. Härligt! :D

Idag - Jag och Lina red på ridbanan barbacka. Sara red även där på Fandango, en riktig snygging det Ä;) (fandango asså ;)) Attur var jätte snäll, galoppen var helt underbar, han var så mjuk och det var så lugnt, han var sååååå snäll! :D

/I


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback