drar iväg till håkantorp :) - Jennifer A

Hejhej nu drar jag mig vidare till lilla håkantorp efter ar ha ridit 2 überbara ponnys dem har skött sig superduper :D
Berry: Gjorde inte så mycket jag red barbacka och märkre aman har lite dålig balans hehe.... men jag måste träna hårdare om hon tänkt gå med huvudet uppe i luften i dressyren men i hoppningen trycker hon ihop sig på mitten och märker inte att de finns ett hinder hons ska hoppa så hon hoppar i sitar sekund och river alt hehe
Indus: jag red på pelhamet och gick skit bra för att va första gången har ju aldrig vågat byta bett på han för han är super duper känslig men bettet blir ju aldrig starkare än handen gör det....



Vill ni att jag ska skriva om något speciellt så kommentera bara ;) tar ju med mig datorn till håkantorp :)))

Puss o hej <3

haha julafton :)


I love my mom <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback