äter - jennifer a

nu har jag kommit hem och nnu sitter jag och äter fisk heh...
Idag bev de skolan OFC!! först hade vi matte = världens tråkigaste och sen hade vi svenska och sist för mig så vare So och den gjorde dagen asså vi hade skit kul och fattade NADA!! och jag drog bort stolen för julia när hon skulle sätta sig ner HAHA rätt åt henne (på våran so behöver vi inte göra ngt alls bara sitta) i 20 min satt vi bara och skrattade !!!!! .
Snart ska jag ut och rida i "ridhuset" kanske sätta upp ett hinder om det går ingen hemma så har ingen som fotar :/ men ska fota berry mm
puss o hej <3

berry och jag för asa länge sen :)

hon va inte lite rädd för just den tunneln de va ett under att jag fick över henne

bebis <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback