jennifer p - trött

hej! har precis duschat.. är jätte trött.. förlåt för att jag inte bloggat så mycket men har inte haft tid och ork men nu ska jag börja igen! igår gick jag en promenad med lillen eftersom han fortfarande är svullen... mamma ska ringa en vetrinär idag..  sen kommer hovslgaren på torsdag tror jag o skor honom :D nu ska jag klä på mig o gå o äta sen ska jag gå till skolan.. först har vi MATTE som är sååååååå roligt, men sen hnar vi Engelska  i två timmar.... sen har vi lunch och sen idrott o sen slutar vi tio i 2 :D då ska ajg hem o plugga o åka till stallet :D sen är det tordträning som jag kanske åker o kollar på :D men nu måste jag skynda mig :D så pussohej :D
min finaste bebis, saknar dig! det gör ont närn jag tänker på hur bra vi hade det! jag tänker inte sluta kämpa på att det ska bli vi igen! <3 BOBO <3

Kommentarer
rebecca gumse

Söt häst!:')

+ täcket är as snyggt :O



Blogg: http://beccagumze.blogg.se/
2012-02-01 @ 13:12:35


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback