jennifer p - förlåt

hej förlåt för jätte dålig uppdatering! har haft mycket o tänka på och göra så har inte hinnit... igår va jag istallet efter skolan sen åkte jag hem, sen åkte jag  till gårn o va där med trevligt folk :D sen gick jag hem o sov :D nu ska jag snart åka till skolan sen efter skolan ska jag åka till stallet o fixa lillen lite snygg eftersom vetrinären kommer.... berättar sen hur det gick... sen ska jag hem o packa o sen gå till pappa:) sen ska jag ut på kvällen, drar väl till gårn eller nåt :D bloggar ev hos pappa sen :D pussohej :D
Mulle o jag o sommras <3

Kommentarer
Rebecca Gumse

älska matcningen marin och orange :O galet snyggt ju :OO



Blogg: http://beccagumze.blogg.se/
2012-02-04 @ 11:22:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback