Jennifer a - mår illa !

Hej hej nu sitter jag här hemma i ensamheten själv!
Jag tänkte svara på frågerna i ett video inläll men jag ser hemsk ut! så de kommer inte bli bra dessutom är jag hes! så jag svarar på dem här :)

Rebecca Gumse

Vad fick er att skaffa ponnin/hästen ni har ?:) 

SVAR! : berry: skulle skaffa e ny ponny eftersom jag inte kunde rida min andra galenponny för hon var helt tokig
Indus: berry hade fång för 2 år sen och jag hade ingen att rida så vi köpte indus

Vilken är eran favorit klädes affär? 

SVAR: filippas hästsport OFC!! men hah nej HM och Lindex :)

Vilken är eran favorit hästras ?:)

SVAR: shetlandsponny lätt eller halvblod:)


Cello shettisen jag red till och hoppade 70 cm på och han va ca 95 cm:D grymt begåvad när han inte slängde av eller stegrade! KLAGA INTE PÅ VAD SOM LIGGER I HAGEN FÖR DOM SKADADE SIG INTE DOM STOG I DEN HAGEN I CA 3 DAGAR!
Frågor av anonym!
har ni haft någon ponny/häst innan ni skaffade den ni har nu?

 SVAR: ja det har jag , en shettis pontus, en welsh fanessa , en korsning hoppsan och en shettis till cello och sen hade jag en foder ponny i sommras som vi lämnade tillbaka en idiot ponny som jag inte kunde rida bland travarna!
lady chanfonett!

Hur länge har ni haft den ponnyn/hästen ni har nu

SVAR: Berry har jag haft i 5 år den 17 november <3 och indus 2år i augusti<3

älskipälski (vi får snart en bilde serie från när jag åker av en stilla stående berry:) <3)

 frågor av Kim

frågor till alla
*varför startade just ni alla en hästblogg tillsammans? 

svar : det var en ren slump att jag kollade just idas bilder på bilddagboken så jag hade väl bara tur att jag hamnade med dessa underbara tjejjer <3

*hur långt vill du/ni komma med era hästar och ridsporten?

Svar : innom tävlig vill jag komma upp till världs klass men just min lilla pålle nästa/detta år jag jag gå upp i regional nivå
innom ridningen överlag så vill jag kunna ta imot hästar för tillridning och tävling :)

*vad tror ni att ni hade gjort om ni inte hade haft häst eller inte ens varit intresserad av hästar?

svar : jag hade nog dött xD <3

är man kort så är man xD
*vad är era mål med hästarna? vart vill ni komma? 

svar: jag vill upp i svår hoppning

*vad vill ni jobba med i framtiden? 

Jag vill antingen va beridare i något annat land eller så vill jag blir vetrenär

*hur bra är kontakten mellan dig och hästen 1-10?

9-10 vissa dager och vissa dagar 2-3

*Tänker ni mycket på att hästen kläder (schabrak,benskydd) ska passa med era kläder?färger osv.

JA JÄTTE VIKTIGT

*har ni någon gång känt att ni har tröttnat med ridning eller att ni verkligen inte pallar gå till stallet.

ja vissa dagar men de slutar med att jag är ute ändå

*vad har era hästar för träns (pullargrimma,engelsk nosgrimma)

jag änvänder nästan allt bara de sitter så löst som möjligt :) och ingen norgrimma på berry på pelhamet

kram!! fin blogg:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback