Jennifer a - hemma :)

Hej hëj nu är jag hemma från Joanna :) de har varit skit kul speciellt igår när vi satt och sjöng melodifestivalens BRA låtar heheh ....
Idaghar jag iallafall ridit Indus lite markarbete :) han blev lite sur när jag inte fick gå i sitt sega tempo ibörjan då man nästan fiack "ponnysparka" igång han så han gjorde 1 havdan bock och drog lite men sen gick han finfin :)
vi hoppade kanske 6-7 språng på ett JÄTTE läskigt hinder ett blå/rött jätte läskigt verkligen! men de låg kanske på 30-35 cm :)
Berry skulle jag rida ut på och de gick ju verkligen bra! :P -.- till att börja med så tog det en hel stubbåker att får stopp på henne i galoppsen så vände hon och försökte dra när vi kommit till skogen eh!? konstig ponny sen när jag red hem tog de hela stubben att få henne till trav igen phu-.- kommer ha ont imorgon!


BTW kan fortfarande inte ladda upp bilder de daaaaampar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback