Jennifer a - god natt Bloggen forever

God natt för idag ;) imorgon blir det skola igen ;) jag vet att vi börjar med spår och sen vad dom jag inte kan vara med på;) heh;)
Sen vet jag inte vad vi har mer ;)
Eftermiddagen slash kvällen ser ut så här ;) : först då kommer jag hem ca 20över 1 då då går jag in och byter om direkt ;) och tar med mig kameran men den den måste ladda över dagen då ni kan få en film när jag ska hoppa berry lite hehe ni kommer märka att jag har en galen ponny att jobba med haha , antingen håller jag i kameran eller sp ställer jag den på en "sockerbit" en bit bort så man ser båda hindren och när jag värmer upp :D hoppas inte hon är för het bara får då kommer ni få se ett ponnyakuten prosjäkt lr hur det nu stavas :d de är inte speciellt vackert när de går i 180 km/ h före efter och över hinder det är ju nästan så hon springer ur ridhuset innan man får stopp så om jag försvinner ett tag och ni hör mig ryta? Då var hon lite heet kanske ;) nej nu måste jag sova ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback