Ida - Börjar väl jag med!

Eftersom Lina börjar blogga här nu så börjar jag väl med!
Så here I am again.
Har väl inte hänt så mycket från min sida sen sist jag skrev.
Attur är sig lik, går som förut, hoppningen går bättre men dressyren är inte alls bra. Hittar inte hans rätta knappar, Jag vet att han KAN, det är inte det. Men usch nej, det går inte bra där.  Förutom i skritten, där är han som värsta dressyrponnyn.
Hoppar gör han, skrev nog inte här då, men var på tävling i slutet av februari. Vilket gick super dåligt. Hoppade två klasser, 30 & 50, 30 gick bra, 50 ramlade jag av, eftersom det var clear round fick jag köra om, vilket jag gjorde. Men han vägrade 3 gånger, jag fick fortsätta men jag valde att utgå..

Och nu ska jag även börja hoppa en annan liten ponny, Elliott! En maxad B-ponny som jag ska tävla lite clear rounder med och sånt, då det inte är någon som rider honom nu och ja, han är en super trevlig ponny! En liten busponny som gärna bockar, men han är urgullig! Red honom igår, första gången jag red honom, eller jag har ridit honom en gång förut, men det var länge sedan!

/Ida


Jag och Elliott igår, finns film om ni vill, men då får ni kommentera en massor om ni vill se ;)

Kommentarer
Anonym

FIIIILM :3



2012-04-02 @ 20:08:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback