Jennifer p - studiedag

hej idag har jag studiedag så jag vaknade halv 12 :) nu har precis ätit och ska snart åka ner till stallet :) kanske kan ta med kamerna så jag kan ta lite kort på lillen i hagen :) det snöar ju så det blir ju lite fina kort då :)
jag har insläppet idag med så kanske putsar eller något idag så jag kanske är där lääänge ;) men lillen ska PROMENERAS och benet ska kylas och lindas... vill att han ska bli bra nu!!
hade fått en kommentar om att det ser ut som om jag lutar mig lite framåt när jag rider, och det stämmer, jag håller på och försöker få bort det så jag ska sitta rakt! :) jag lutar mig ofta framåt för att jag tyycket att det är beckvämt jag blir lita lat ibland när jag rider.. men det ska bli ändring på det när lillen kan ridas igen! :) nu ska jag plugga lite osen åka till stallet :) efter stallet kanske jag ka träffa några kopmisar eller något :)
Saknar dig världens bästa! en månad utan dig nu.. det känns så tomt. <3 världens bästa hund RONJA! <3

Kommentarer
Ronja

sjukt fin header.. får jag fråga vart ni har gjort den? kram :)



2012-01-26 @ 13:08:58
Alva Wallberg

Fusk med strudiedag! Själv så har man fullt upp i veckorna ;)



Blogg: http://ponnymuppaar.blogg.se/
2012-01-26 @ 14:05:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback