ska nog flytta:D

Rubriken kan tolkas på flera olika sätt men det rätta är att jag ska nog förflytta mig till Skruttponnies.blogg.se innet gjort med den bloggen men därför frågar jag er !
vet ni någon bra som gärna vill ta åt sig att göra en bloggdesing + header
men tills den bloggen är fixad så bloggar jag här + att jag ska kolla mend kim om jag får avsluta tävlingen :D

När jag red berry förut så gick det JÄTTE bra :) hon va lagom pigg och lagom stark, kommer ihåg den tiden så om det stog ett hinder på hindret så fick man aldrig stopp förrens hon var trött :P och det kan ju ta ett tag innan hon blir det -.-

Tack för allt ert stöd här på bloggen ! att ni kommenterar och kollar varje dag även om det är jätte dålig uppdate !

Cornwall, en häst jag verkligen älskar och saknar men aldrig mer kommer få träffa ;(
vi skulle ha köpt han men min mamma vägrade pappa som alltid säger att våra hästar är skit rent ut sagt sa att han kunde köpa han till mig men så kommer min förbannade mamma och säger "NEJ  du ska inte ha en så stor häst som hoppar så högt han kan ju vara farlig bla bla bla ! " Men jag har ridit han i ett år snart och hoppat 120 cm på han och mycket mera , han har skenat och bockat mm och vem satt kvar ?! inte jag iallafall fasst nu ljög ja jag satt faktiskt kvar ;D


Kommentarer
Mikaela

Coolt hinder :D



Blogg: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/
2012-03-15 @ 12:57:06


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback