Olivia - Cinderella

Hej !
Mitt namn är Olivia Wendel
och är snart 14år. Jag har stort intresse för hästar och för snart 2år sedan fick jag min egna lilla ungponny Cinderella, som till vardags kallas Cindy. Förutom mitt hästintresse är jag mycket med kompisar. Jag fotar med min Canon D3100 vilket fotar väldigt fina och klara bilder.

Min ponny Cindy är en 4 snart 5åriga d ponny. Ett pyske utöver det vanliga och en väldigt klok ponny. Hon har en fin gång och en riktigt fin galopp. I sommar ska vi visa henne och hoppas såklart på att hon kommer bli ett diplomsto.

Vi har nästan precis börjat hoppa henne och satsar på att starta en LD i höst. Väldigt fin och trevlig att rida. Lättlärd och framåt med inte "jobbigt" pigg. Dock kan hon vara riktigt taggad i skogen och när jag rider ut.



// Olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback