Lina - hej!

Nu är jag påväg hem.
Har varit hos Kim, för det vet ni! ;)
Jag har varit i uppsala sen klockan halv fem (?), nu ska vi förbi donken och sen drar vi hem!
Idag fick molle vila, hann inte, och ville Inte åka från Kim för tidigt xd
Haha.. Jag sitter och skrattar från igår, nej, NEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Det är bara jag och Kim som fattar ;)
Imorgon ska jag iaf rida ut med Carro, hon ska rida Bella-bus.
Det ska bli jätte kul för vi har inte ridit på länge! :D


Måste bara lägga upp en bild på älsklingen som Kim tog igår, finaste!

Försätt kommentera så kanske det händer mer saker här på bloggen. :)


Kommentarer
Kim

ååh vad mysigt. hoppas det blir en bra måndag för dig imorgon :)



Blogg: http://skyggni.blogg.se/
2012-01-22 @ 20:45:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback