Lina - godmorgon!

Hej alla!
Nu sitter jag med min mobil i sängen och tänker blogga lite snabbt. :)
Idag ska jag rida ut Molle och på söndag också!
Han har tappat två broddar på samma hov så det kan ju vara bra att sätta på.
Han kommer vara yberpigg..
Då han inte gick igår och var skitpigg i torsdags!
Sen kanske jag sover hos någon kompis eller så! ;)
Vad ska ni göra idag då? :D
Iaf så tänker jag göra en videoblogg idag eller imorgon, så vi håller bloggen igång med inte bara inlägg!
Vad sägs om det? :]
Igår var det snöstorm och vi tog in hästarna vid fem..
Då det inte var så mysigt.
Jag klappade molle på halsen och hans päls var stel, av snön!
Den hade frusit så jag slängde över fleecetäcket över halsen, då jag inte har ett halstäcke till molle som nog behövs.
Nu ska jag börja blogga på "riktigt", jag ska blogga med mobilen när jag inte är hemma annars ska jag blogga med datorn!
Sen kommer det mer bilder och videor.
Det blir väl bra? :D
Nu ska jag sätta mig i vardagsrummet och kolla tv och äta frulle!
Ha det ála Gött! :•]

Kramar!


Kommentarer
anonym

kan du göra en videoblogg idag? :D



2012-01-14 @ 13:44:54


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback