Lina! :D

Hejsan!
det är jag som är Lina, den yngsta här på bloggen!
Jag är tolv år och bor utanför Norrtälje.
Jag och Ida, en annan tjej på bloggen, står i samma stall med våra ponnyer :D
det ligger här ute på rådmansö.
eftersom alla är typ 14-15 så blir ju jag yngst och minst..
men det spelar ju ingen roll! ;)
Jag är en positiv och glad tjej.
jag kan jävligt lätt bli irreterad om någon är taskig eller rent utav dryg!
jag har världens kortaste tålamod, så det räcker inte speciellt länge..
men jag bjuder på mig till 110%, så jag är inte så blyg! :D
men ifall det blir ett "awfully moment", så kan jag bli lite blyg, eller tyst ;)
jag ÄLSKAR när nya personer vill prata med mig!
det är så jävla kul.
jag har en egen stil, det jag tycker om.
jag faller INTE för grupptryck! :)
jag säger vad jag tycker och tänker, oavsett ifall någon vill höra dte eller inte! ;)
nu har jag inte så mycket mer om mig atta skriva!
jag lägger upp ett inlägg om bara mig och molle sen :)
för annars blir det föööööööör långt! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback