Kim- Lär känna oss!

Kim
Fullständigt namn: Kim Anne ''Rosa'' Granath
Smeknamn: Kimpa x) ne men typ Kim
Ålder: 15år! :D
Längd: 164cm
Vikt: ---
Gillar: Snälla människor, hästar o massa annat xD
Hatar: Dissare och vissa personer..
Vilken inriktinig inom hästar: Hoppning
Tävlar: Ja
Om ja, i vad: Hoppning

Boice
Namn: Monaster Boice
Smeknamn: Boice, bosse, smuulie o älskling<3
Ålder: 20år
Mankhöjd: 145,6 (d-ponny)
Temprament: Super pigg
Kön: Valack
Gren: Hoppning
Tävlar: Yees!<3
Hoppat som högst: 120 me mig iaf ;)
Har han/hon tävlat:
Klubb hopp (x)
LD-Hopp (x)
LC-Hopp (x)
LB-Hopp (x)
LA-Hopp (/) INte med mig xD
Msv B Hopp eller svårare (I irrland gjorde han säkert det x)
Klubb dress (x) Har inte tävlat dress på han, men han ät tävlad upp till LA inna jag köpte han ;)
LD-Dres (x)
LC-Dres (x)
LB-Dres (x)
LA-Dres eller svårare (x)
Någon annan gren? vad isf: (x)
*Hinderbana och och gymhaka men bara på våran egan tävling x)



Nässla
Namn: Exzentricst Nässla
Smeknamn: Nässla, Nässli, smufflan, muffle och bäbis!<3
Ålder: 10år
Mankhöjd: 120 (b-ponny)
Temprament: Pigg o glaa
Kön: Sto
Gren: Hoppning
Tävlar: Ska börja ;)
Hoppat som högst: 80cm<3
Har han/hon tävlat:
Klubb hopp (x)
LD-Hopp ( )
LC-Hopp ( )
LB-Hopp (x)
LA-Hopp ( )
Msv B Hopp eller svårare ( )
Klubb dress ( )
LD-Dres ( )
LC-Dres ( )
LB-Dres ( )
LA-Dres eller svårare ( )
Någon annan gren? vad isf: ( )
Ne, hon har bara varit inriden i snart ett halvår ;D


Flera frågor så är det bara att fråga på! :D


Kommentarer
Johanna :D

öhmm äru säker på att du är 164 de kan inte stämma för jag är 165 och du är ju mycket längre än mig :S <3 haha!:)



Blogg: http://www.mondoblog.se/johannastyrman/
2012-01-16 @ 19:30:16
mishmush

hej! fin blogg :)

vad heter din tränare/instruktör?

antar att du har en om du tävlar LB hoppning.

hejdå!!



2012-01-16 @ 21:57:06


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback