Kim - Dagen

Började med skola som vanligt.
Tema-dag idag, va väldigt tråkigt måste jag säga, men rasterna va kul som vanligt ;) vi måste ha den roligaste klassen ever ;)<3
Haha vi mobbade daniel som fan o tog hans mössa xd hahaha och sen så tog jag massa drygbidler på emma och daniel som kunde mistolkas ;) och eEmma jagade mig så jag låste in mig på toan, men sen kom jag inte ut, för allai 8:an stod iför xD haha, skrev till emma på sms, ''Nu lägger jag ut dom på FB'' och emma ba mejade alla 8or och slet upp dörren XD hahaha sen va vi båda innelåsta på toan, kom inte ut försn dom skulle på lektion xD haha ;)
Imorgon är det prov i genetik, tror jag kan det men ska plugga lite ikv ;)

Tolkade idag igen ;)
Bara Boice idag :D han va duktig, lite hoppig på hemvägen men helt okey ;D
Tolkade med bara Robin idag, man får ju passa på nu när det finns lite snö :D<3 Robin va ju fan pro, han ramlade bara 3-4 gånger och vi red en bra bit :D mest i galopp och trav<3 
men de är fett jobbigt att gå in och hämta vatten+ att jag failade, tog in Nässlas mat fö att hälla på vatten, så stälde jag den bakom mig (när de va vatten i) och såklert råkar jag välta ut den,då ba mat över hela golvet ! xD hahah<3

Nu sover min chihuahua i mitt knä och jag ska snart ta o gå och äta :D Spagetti med bacon/ost sås :D mummsi!<3


Helgen blir dåligt uppd av mig, åker på fredag och kommer hem på söndag kväll :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback