Kim - Dagen

ååh fett drygt! jag skrev nyss ett inlägg osm va skit långt och sen ba försvan allt ;o

jaja, började med skola :D hade prov idag och det gick jättebra :D tror det blir minst VG.
Åkte bussen hem, rätt chill den åkte dirket hem tillmig, men jag han stanna o köpa godis iaf ;D sitter o tjockar nu med min lilla bebis i knät :D och sitter och kollar på disney :D de är grymt!<3

Idag red jag båda två, det gick kanoners!<3
Red Nässla först :D red ute på ängen och hon va super pigg, förstkte stick lite nu och då ;) men de va super kul, red ut lite efter sen ;)<3 det är fett kul för Nässla hoppar över tistlar, som om de va värsta hindret xD<3
Sen red jag boice han va ganska lugn och det började bli riktigt bra nu :D

hmm.. det här inlägget blev mycket kortare änn det andra x)<3
men nu ska jag börja med den nya designen till min andra blogg och ladda upp en film på min baby Aztra<33

IMorgon ska jag åka 7.40 bussen till Lina o va med henne :D ska också fota hennes ponni<3 kommer bli grymt!!<3 och kanske rida med Ronja efter det ;))<3

Tänkte ockå svara på frågestunden ikv, eftersom det inte går att lägga över video så kunde jag inte svara i videoblogg, och du som tycke jag skämde ut mig i videobloggen; som svar, jag skämmer  aldrig ut mig, jag är bara mig själv och står för det! inget i den videon skämms jag försår inte vad som du tyckte va så skämmigt? ;S isf skulle jag skämma ut mig när jag bara går i skolan typ, men aja alla tycker väll olika, jag kommer iaf klart forsätta med videoblogg :D:D

Nu börjar en film :D bye!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback