Jennifer P

Hejhej, det är väll dags för mig att blogg nu oxå då :D
jag heter jennifer P och är 15 år snart :) jag bor i en lite håla som heter mjölby;)  jag har ridit i snart 6år, jag tillbringar nästan att min tid i stallet:) älskar att vara där! jag har ridit på ridskola i 5år, haft två medryttarhästar, en som heter Solhagas Eldboll (bobo) som betydde jätte mycket för mig, skulle köpt honom när han blev tillsalu men han var för dyr o hade inte tiden till häst då. han var helt underbar, grå skimmel, valack född 2003, 148cm i mkh, helt underbar! älskar honom men som sagt flyttade han o nu bor han i sundsvall o jag saknar honom massor..
just nu lånar jag en häst som heter Ligood (lillen), Lillen är 168cm i mkh han är för 1993, men tror att han är 4;) han är mörkbrun, världens snällaste, jätte pigg, tävlat 125 hoppning :D jag har endast hoppat 110 på honom då han kom i torsdags :) han är jätte pigg o glad :)
de var väl lite info :D lägger in lite biilder på lillen o bobo :) Kram Jennifer P
Bobo <3
den här bilden är från min i bobos första o sista clearround tillsammas :'( <3
Lillen <3
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback