Jennifer P - om oss

hejhej eftersom dom andra gjort det här så gör jag det med :)
Jennifer
Fullständigt namn:Jennifer sofie elisabeth persson
Smeknamn: toffel, persson
Ålder: 14 snart 15
Längd: 164 
Vikt: vet inte
Gillar: HEEESTAR! och mina underbara vänner.
Hatar: lögner, dryga jävlar och folk som drar hästen i munnen! :@
Vilken inriktinig inom hästar: ALLT!
Tävlar: nej men ska börja
Om ja, i vad: -


Ligood
Namn: Ligood
Smeknamn: Lillen, lillplutt, bebis plutten osv :P
Ålder: 19
Mankhöjd: 168
Temprament: PIGG
Kön: valack
Gren: hoppning
Tävlar: Han tävlade innan han kom till mig men jag ska oxå börja tävla honom :) 
Hoppat som högst: 110 med mig, typ 150 med hilda
Har han/hon tävlat:
Klubb hopp ()
LD-Hopp ()
LC-Hopp ()
LB-Hopp (x)
LA-Hopp (/)
Msv B Hopp eller svårare ()
Klubb dress ()
LD-Dres ()
LC-Dres ()
LB-Dres ()
LA-Dres eller svårare ()
Någon annan gren? vad isf: ingen annan (tror jag)



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback