Jennifer a - har inte bloggat

Förlåt att jag inte har bloggat idag har varit med Julia idag igen och på söndag KANSKE jag ska åka med henne till skåne när hon ska provrida en häst vet inte vad det är för nån men hoppas de blir bra iallafall :)
På lördag ska jag till joanna på dagen och senare när jag är klar hos henne ska jag till sofia och rida biiig horses :)
http://www.sofiaivehag.n.nu/ här är hennes hemsida :)
sen om jag inte ska till julia så ska jag till Joanna igen om jag får :D
Idag var jag på sofia träning med underbar ponny :D även fasst han bockade och jag fick en retur bock på tillsägelsen men vet bi va jag skrek då?? hehe : JASSÅ DU? ÄR DE SÅ DU VILL HA DE??  tror jag de snurrade i mitt huvud sen iallafall :) vi hade mark träning de högsta va väl kanske 60-65 altså en vanlig sockerbit :) på hoppnningarna så brukar de va därifrån och upp :)

nu har pappa lite folk här som pratar så högt så jag inte hör musiken i hörlurarna :/


Indus första veckan hos oss :) världens sämsta vecka var de då men nu är man världens lyckligaste tjej <3


Jag och julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback