Ida - Om mig.

Eftersom dom andra gör det här gör väl jag det också! :)

Ida
Fullständigt namn:
Ida Linnea Hansson
Smeknamn: idaaaaaa
Ålder: 15
Längd: 158 tror jag :) 
Vikt: vet inte..
Gillar: hestar och ponnisar
Hatar: vänner som ljuger
Vilken inriktinig inom hästar: allt möjligt, jag vte inte :s
Tävlar: nej, men ska börja i vår.
Om ja, i vad: Hoppning och dressyr

Attur
Namn: Attur
Smeknamn: Attur, skitgris, grisen, älsklingen, gubben, pojken osv..
Ålder: 4
Mankhöjd: vet ej. men han var 138 sist vi mätte honom, men han har nog växt!
Temprament: beror på. För det mesta pigg och het. 
Kön: valack
Gren: hoppning, dressyr
Tävlar: nej, men ska börja
Hoppat som högst: 80 än så länge.
Har han/hon tävlat:
Klubb hopp ( )
LD-Hopp ( )
LC-Hopp ( )
LB-Hopp ( )
LA-Hopp ( )
Msv B Hopp eller svårare ( )
Klubb dress ( )
LD-Dres ()
LC-Dres ( )
LB-Dres ()
LA-Dres eller svårare ( )
Någon annan gren? vad isf:

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback