Ida - :)

Heeey, förlåt om jag inte uppdaterade igår, men åkte till pappa igår, och tror ni inte att mitt internet inte ville igång? Blir såååå arg!
Idag fick iaf Attur vila.
Åkte vid 8 imorsen in till Norrtälje, tar typ en halvtimme att åka dit från mig / skolan, ( bor typ vid skolan )
Vi skulle åka skridskor, men jag hade inga, så jag och två kompisar var ute och gick i Norrtälje istället. Sen tog hela högstadiet 1 bussen hem, eller vi var typ vid skolan 1. Då åkte vi tillbaka till skolan, hade EN lektion ( idrott ) sen slutade vi. Helt onödigt, varför fick vi lixom inte sluta då?!
Sen tog jag och två kompisar 3 bussen till Norrtälje IGEN. Vi gick till piercingaffären, för han som pierca skulle kolla till piercingen så att det inte blivit något knaz. Sen så tog jag 5 bussen hem..
Känns som att allt jag gjort idag är att åka buss.. Stört..
Jag åt typ direkt när jag kom hem, sen direkt efter det gick jag till stallet och mockade. Och nu är jag änltigen klar! :)

/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback