Lina - usch!

Här är ett svar på en kommentar!

Det var någon som skrev: kanske bara jag men jag tyckte det var jobbigt när dom andra var med.
Alltså den kommenterade det på min VIDEOBLOGG.
Då säger jag såhär:

Jag hade inte tid igår att göra en vidoblogg om svaren på frågestunden. Och eftersom jag lovade att göra den igår så gjorde jag den, och jag håller det jag lovar.
Jag hade inte tid att göra den själv, för först var jag i stallet till halv fyra sen åkte jag hem till moa, innan skola?
Så hallå, ta reda på fakta innan ni gör saker.
Men ni kanske vill att jag gör den nästa helg?
För idag skulle jag inte hinna, inte imorgon heller och på veckodagarna skulle jag inte hinna!
För vi har prov varannan dag i veckan!
Så måste ju plugga lite.

Men inte för att bli sur eller så, men ni kanske ska fråga mig innan ni klagar? :)



Tack och hej! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback