Lina - idag

nu får ni min planering om idag!
först är det skola, som vanligt ;)
sen efter det drar jag till stallet.
det varnas om klass 2 varning så får se om jag rider skrutten.
annars om det är ganska lungt rider jag ut eller på volten!
sen så mockar jag och så, tar kanske bilder på stallet, vi får se ;)
men sen åker jag hem OCH bloggar, hihi.
men sen så, om jag får låna en kamera och så kommer svarren på våran frågestund!! :D
mn det kommer bli ganska korta svar, varför får ni veta när jag gör den ;)
sen kanske kolla film eller så, sen soooooooova.
jag kunde inte sova inatt..
eller bara halva natten..
men nu så ska jag fixa bildbomb 3, så ha det bra! :)
puss o kram <3

Kommentarer
Alva Wallberg

Jag har också svårt att sova, varje natt... skitjobbigt :(



Blogg: http://alvawallberg.blogg.se/
2012-02-02 @ 10:14:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback