Lina - avrundning av veckan!

Tänkte bara skriva hur jag har ridit den här veckan.

Måndag: jag red på ängarna tror jag med Ida, han var pigg och framåt! Red i en timme :)

Tisdag: red ut gamlalandsvägen tror jag! Bra bjudning fast väldigt stum i munnen. Red i 40-50 min.

Onsdag: vilade han och jag var i rimbo.

Torsdag: jag hopptränade och det har jag ju skrivit hur det gick. :)

Fredag: red på volten ett lugnt pass med bara skritt och trav, var mjuk och släppte direkt i munnen, red i 40 min, skrittade mest.

Lördag: han fick vila, orkade inte rida och han inte göra det innan det blev mörkt. Men åkte ju dit som jag gör varje dag.

Söndag: idag ska jag rida ut, lååååååångt! Tror det blir rådmanrakan eller Riksviken. Ska rida med Ida så det ska bli kul :)


Kommer komma bilder och filmer imorgon tror jag. Ska ta bilderna och filmerna idag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback