jennifer a - uno bohman träning !

Hej hej nu har jag varit på uno bohman träningen och det gick super duper även fast han gjorde 1 haha 2! bockserier med mig och om det hade varit för 1½-1 år sen så skulle jag sitta av och inte rida mera den veckan (om jag hade suttit kvar!??) det var en jätte svår bana vi skulle hoppa den var iallafall svår att lära sig;)
det var typ först snett igenom imellan c & m och sen ett snett igenom igen imellan a& f sen rakt upp imellan m och c  sen snettigenom på tyska hindret och på en ox på långsidan vid E sen en plast mur på andra långsidan och efter det kom det en grind vid k på diagonalen sen snett igenon brevis tyska hindret på franska hindret!
klart :))))
som sagt gick det skit bra:)
Nu sak jag berätta lite om dagen :)
Morgonen: jag skulle gått upp kl 6 men jag flyttade klockan en kvart varje gång den ringde så det blev att jag gick upp 7 iallafall :) :P
Då gick jag upp och tog på mig och sminkade mig och sen skjussa mamma mig till skolan:)
Som första lektion hade vi språk sen hade vi idrott :) och sist men inte kortaste lektionen så hade vi hemkunskap och då gjorde vi köttfärslimpa :) och potatis :) vi provade först att äta utan några kryddor och de smakade faktiskt SKIT! sen så tog vi massor av grillkrydda på :) hehe dåsmakade de tacos! skit gott :) JULIA TOG MIN POTATIS;(((((((((
sen åkte ja hem och red berry och batteriet tog slut på kameran så jag hoppade inte något! imorgon blir det barbacka hoppning :)) då blir det filmer ska ni veta!!!!och sen gick jag in och fixade divans SPÅN box sen så tog vi in alla och så gick vi in lite och ut igen! så var det dags att åka igen! så vi lastede och åkte .
nu när vi kom hem så tog vi in han och bytte täcke på hästarna och så mockade jag berrys box och divans :) så satte jag upp ett hö nät till diva oxå för att hon spider ut allt i HELA boxen
hej hej vi hörs imorgon:)

världens finaste pönny <333333333


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback