Jennifer a - ridit :)

Idag har jag varit i skolan :) och de började med NO då vi hade labb som blev helt cp störd eheheh vi skulle få syrgas att tända en gld eh? hur gick dee?? DÅLIGT!
Sen hade vi SO som va lite mera chill för vi tittar på en 3h lång film om religon blablabla! så jag satt och lyssnade på musik :)
Engelska next:) vi har typ små diagnoser hehehe gick jätte bra för överigt :)
see
Sen hade vi matte i lilla bibblan :) de va skit kul fast inte vi fick sitta med vem vi ville och överallt :) och Antonia blev ifråntagen sin mobil :)hihihi
 Språk eh? vi tittade på film igen ! hate it !
Sen var de hara att dra hem och äta lite "mat" och ett äpple sen byta om och gå ut och ta in Lucky och Diva sen red jag Indus i ridhuset och det gick ju sisådär :P för i skritten va det ingen ting men de var lite kallt för att bara skritt så jag travade mest :) i traven var han lite het för han såg att de låg bommar på lång sidan :P och då sprang han på lite extra för att jag inte skulle kunna styra ifrån bommarna :P så han fick springa över dem = P12 fasst han är ju bara 6 så han är väl en P5 haha
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nog kolla vad jag har tänkt för tävlingar dehär 2 månaderna frammåt :) så dem kommer upp sen :) och lite frågestunds frågor:)
Hörs senare <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback