Jennifer A- Hos Joanna !!

Godmorgon Bloggen ;) nu är både jag och Joanna vakna ;) snart bär det av till stallet och vi ska rida lite ;) på ur galna ponnys idag igen idag blir de trigger och bellie ;) igår va de ju indus haha det började med att han gjorde en hopp+bock och när jag röt på han så blev han genast snäll igen hehehe och så skulle vi skotta över ett litet kryss Max 20 cm altså det började med att han stegrade då och så kickade jag till och så kom det en liten eftersläntrare altså en lite lägre och jag utbrast i skratt kunde inte hålla mig asså sen efter de började jag trava lite så skulle jag gå över 2 bommar han började med att bocka över första och en till efter andra och då kunde jag inte hålla mig kvar längre så jag flög av och jag satt upp direkt igen man kan inte lipa längre så trycket jag till han och gick av igen för att visa vem som bestämde och när jag kom ut så smackade jag till och han ställde sig rakt upp och de är ju tur att jag inte är speciellt rädd för hästar so stegrar eller bockar .
Nu ska vi åka till stallet


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback