Jennifer a - förlåt!

Hej hej och FÖRLÅT att jag inte har bloggat ngt vidare denna vecka , jag har haft annat i tankarna tex. prov och massor av annat! som jag inte orkar att nämna!
jag har inte ridit Indus sen i onsdags så det är nog dags nu! hoppas jag iallafall ska rida han om en liten stund och sen ska jag rida galen-berry !-.- hon kan ju f*n inte stå på 4 hovar längre har hon inte fattat att hon är 23 år eller???
Jahaja idag ska jag iallafall till underbara levene igen! ska bli så skönt att träffa Jennifer igen som jag inte sett på 2 år nästan:( men ska bli skit kul iallafall :)
imorgon eller på måndag kommer joanna buuus hit .... vi kommer att ha lika galet som vanligt ... ska försöka få henne att åka ngn stans så vi kan ha sjukt kul!
tjaråå babes! <3

tänk den tiden hon stog såhär fint på alla 4 nere i marken!


Kommentarer
Rebecca Gumse

Fin bild!



Blogg: http://beccagumze.blogg.se/
2012-02-16 @ 18:50:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback