Ida - I skolan

Hejsan, bloggar från skolan nu!
Har teknik, håller på med något arbete, inte kul.. Ska redovisa det om två veckor, och jag har en känsla av att det inte kommer att gå bra, men ja.. Vi får väl ant hoppas!
Efter skolan så ska jag till stallet, mocka och rida. Ska rida på ridbanan, träna mycket övergångar och kanske lite skänkelvikningar och sånt. Lite lydnadsövningar.
Sen blire hem och måla i rummet, och blogga lite kanske :)

På lördag så ska jag vara med en kompis, och ja.. Det kommer bli grymt, vi ska kolla på melodifestivalen och hejja och rösta på Ulrik! :D Och så ska vi ta en massa bilder till en sak vi ska göra, vad kommer ni fatta på lördag eller söndag! :)

Nu måste jag gå innan min lärare upptäcker att jag bloggar, woopwoop ;)

Har inga biilder på denna data så detta får duuga :) /Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback