Ida - Hoppträningen i torsdags.

Hellu!
Hopptränade ju i torsdags, och jag var ganska beredd på att ramla av eller att det skulle gå piss.. Men det gick faktiskt riktigt bra! Vi travade först bommar, sen så hoppade vi ett rättuppstående och en vattenmatta, han hade hoppat vattenmattan förut utan att tveka så jag trodde inte han skulle bry sig, vilket han inte gjorde heller, gick jätte bra att hoppa det. Sen så skulle vi hoppa en vanlig bock (sockerbit) och den tyckte Attur var skiiiiitläskig! Det hindret som igentligen är minst läskig tycker han är läskigast, tog lite tid innan jag sedan fick över honom, sen efter det hoppade vi ett vanligt rättuppstående igen som han stannade på en gång, men sen hoppade han den och så, sen när vi skulle hoppa den igen så var jag sååååååå nära på att ramla av. Men lyckades sitta kvar iaf! :)
Sen hoppade vi en grind och en oxer, gick superbra! :)
Hoppade bana på slutet, felfria, ahaha :D
Förra gången stannade han alltså på typ varje hinder så att min ridlärare var tvungen att lägga ned alla hinder på hälften så att han kunde gå/trava över...

/Ida


Kommentarer
Vickan

vad fin du är! söt!



2012-02-15 @ 22:57:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback