Ida - Bättre ponny får man leta efter!

Hejjhejj! :)
Red Attur på ridbanan idag! Det gick superbra!!
Tränade lite övergångar och tempoväxlingar idag, han var sjukt fin! I traven gick han stadigt i formen och galoppen var helt underbar! :)
Sen efter jag ridit så tricktränade jag lite, han lyfter benet superbra nu på kommando. Han kan när jag lyfter benet, så lyfter han samma, jag kan peka på en hov med ett spö och han lyfter, han kan även lyfta när jag nuddar lite med min fot på hans ben så lyfter han :)) Han är superduuuuktig! Nu håller jag på att lära honom puss också, efter det blir det buga! :D

Ska ladda upp bildboooomb nu som kommer upp ikväll någon gång! :)
/Ida


Jag och min storasysters häst Bella :)

Kommentarer
Alva Wallberg

Söt häst :)



Blogg: http://alvawallberg.blogg.se/
2012-02-02 @ 10:43:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback