Ida - Ajj

Hejsan! :)
Det har typ varit snöstorm hela dagen här, så Attur fick vila också, var tvungen att mocka lite snabbt, då vi har två småhundar som vi måste ta hand om, Siri och Tyra, supersöta små pudlar :D
Och när jag kom till stallet så la jag märke till Attur & Fandangos grind, dom har fyra trådar ( då dom hade en hingst därförut ) och då hängde bara en grindhandtag kvar! Och den var helt trasig och låg nästan i marken, det var ett under att hästarna fortfarande var i hagen! Och ett handtag till en av trådarna var av, sen dom två som var hela låg på marken, jag vet inte riktigt alls vad som hänt :s


Och nu när jag kom hem så märkte jag att mina handleder var helt uppsvullna :s dom har varit torra hela dagen, men har inte haft någon handkräm så tänkte inte så mycket på det.
Men nu är dom helt röda! Och vita på vissa ställen, och det svider som in i helvetet! Men nu har jag smort dom så hoppas det försvinner.. Gör pissont..

/Ida


Jag och Molle (linas ponny nivet ;)) i somras :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback