Ida - :')

Heeey!
Uppdaterade typ inte igår, för jag hade en kompis hos mig, och ja. Vi satt och kollade på barnprogram på dagen och sedan kollade vi på melodifestivalen, Ulrik är vidare, FAN VA GRYMT! :D Haha vi satt typ och skrek.. Tur att vi var ensamma hemma.. ;)

Sen idag red jag och Lina ut, vi red rådmarakan som vi kallar den! Den är typ en lång väg som man rider på, eller först genom skogen och ängar och sånt, men sen kommer man till en lång väg som vi typ alltid galopperar på. Det gick jätte bra, Attur var lugn och galopperade först och allt och var snäll hela vägen, men sen på vägen tillbaka när vi skrittade så började Attur bli uppspelt, han trippade på stället och sedan började han galoppera iväg, Molle fortsatte skritta där, sen efter en bit när jag fått stopp på honom kollar jag bakåt för att kolla om Lina och Molle fortfarande var där borta, och då ser jag någon som åkter skidor snätt bakom Lina & Molle, Molle hade alltså inte sett honom än, men det hade Attur gjort, och då galopperade han iväg, Sen när Molle också kom i galopp och han som åkte skidor var typ brevid oss fick Attur fnatt igen och typ halvgalopperade in i skogen dit vi skulle. Sen var han pigg och uppspelt resten av vägen hem, eller sista biten var han riktigt lugn och fin men ja :)
Det var iaf riktigt härligt att galoppera på vägen med ängar på sidorna, massor av snö och solen som började gå ned. Riktigt härligt! :D

/Ida


sommar 2011-

Kommentarer
Alva - Opaline

Härligt! Fin bild :)



Blogg: http://alvawallberg.blogg.se/
2012-02-13 @ 22:05:50
Vilma

Läser er blogg varje dag! super härlig! JÄTTE fin bild!



Blogg: http://ponnymuppsarna.blogg.se/
2012-03-16 @ 13:53:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback